بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4175995
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
به‌مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی

بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری یک‌هزار و ۳۳۸ برنامه فرهنگی ورزشی به‌مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در کرمان خبر داد و گفت: ۳۰ پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال نیز در این هفته در استان افتتاح می‌شود.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه هر سال از ٢۶ مهرماه تا دوم آبان‌ماه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است، گفت: برنامه‌های امسال این هفته با شعار «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یک‌هزار و ۳۳۸ برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در کرمان، افزود: این تعداد پروژه با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، دهیاری‌ها، بنیاد علوی و شرکت کرمان موتور و نفت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و... در سراسر استان است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، ۶۳هزار و ۱۹۴ متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

پاریزی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی در کرمان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در قالب‌های استانی و کشوری، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، تجدید میثاق با شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، افتتاحیه مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور، اختتامیه جشنواره شطرنج کشور، جشن بزرگ خانواده ورزش کرمان‌، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت، برگزاری جشنواره اسکیت نونهالان و... از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha