دیدار با خانواده‌های معظم شهدا موجب تداوم نظام اسلامی است
کد خبر: 4175110
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
استاندار سیستان‌بلوچستان:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا موجب تداوم نظام اسلامی است

محمد کرمی دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را نه تنها وظیفه، بلکه رسالتی ملی و انقلابی دانست که موجب تداوم این نظام و انقلاب است، چرا که هر چه داریم از جان‌فشانی شهدا و صبوری و بردباری خانواده‌های آن‌هاست.

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدکرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، شامگاه جمعه، 21 مهرماه، به همراه سردار جلیلیان، فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهیدان مسعود سیاسر و عباسعلی کول دیدار از شهدای نیروی انتظامی سیستان‌وبلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امنیت و آرامش در این استان را مرهون جان‌فشانی و ایثار شهیدان ذکر کرد.
 
وی دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را نه تنها وظیفه، بلکه رسالتی ملی و انقلابی دانست که موجب تداوم این نظام و انقلاب است، چرا که هر چه داریم از جان‌فشانی شهدا و صبوری و بردباری خانواده‌های آن‌هاست.
 
استاندار سیستان‌بلوچستان در ادامه گفت: همه ما در برابر خانواده‌های معظم شهدا مسئولیم و آن‌گونه که شایسته آنان است باید آنها را مورد تفقد قرار داد، امیدوارم این عزیزان ما را از دعا خیر خود محروم نسازند چرا که ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولان نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.
انتهای پیام
captcha