رسالت اصحاب رسانه تبیین واقعیات مساله فلسطین است
کد خبر: 4174799
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

رسالت اصحاب رسانه تبیین واقعیات مساله فلسطین است

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی گفت: رسالت مهم اصحاب رسانه جلوگیری از فریب افکار عمومی از سوی صهیونیست‌ها و تبیین و روشنگری واقعیات مساله فلسطین است.

گلی، معاون رسانه ای اداره کل ارشاد آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، امروز، 20 مهرماه، در آئین بزرگداشت روز حافظ در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز، گفت: رسالت مهم اصحاب رسانه جلوگیری از فریب افکار عمومی از سوی صهیونیست‌ها و تبیین و روشنگری واقعیات مساله فلسطین است. 

وی با اشاره به رنج و محنت توصیف ناپذیر مردم مظلوم غزه، صهیونیست‌ها را وحشی‌ترین رژیم تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: این رژیم در مسیر سقوط قرار گرفته و دیوانه وار جنایت می‌کند.

گلی، با اشاره به جنگ‌های صلیبی ضد مسلمانان با هدف خارج کردن بیت‌المقدس از حاکمیت مسلمانان، گفت: بعد از ناکامی صلیبی‌ها در رسیدن به هدف شوم خود و چند قرن بعد از آن، صهیونیست‌ها که به ناحق خود را پیرو یهود می‌دانند، دنبال همان هدف شوم هستند و اکنون بیش از ٧۵ سال است با غصب خاک فلسطین از هیچ اقدام غیر انسانی برای رسیدن به آرمان موهوم خود دریغ نمی کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، ضربه غافلگیرانه و غیر قابل جبران صاحبان اصلی فلسطین به رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته را، آغاز مرحله نوین تاریخ فلسطین توصیف کرد که روند نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می کند.

وی به تشریح مساله فلسطین از منظر حقوق بین‌الملل و قواعد حاکم در روابط بین‌الملل پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی با تداوم جنایات و شهرک سازی‌های گذشته، در تضاد با قطعنامه‌های مرتبط شورای امنیت سازمان ملل متحد و نیز تعهدات پذیرفته شده در پیمان‌های بین‌المللی عمل کرده و لذا عامل اصلی اقدام شجاعانه حماس حتی از منظر حقوق بین‌الملل خود صهیونیست‌ها هستند و نباید به آنها اجازه داد تا از سلطه رسانه‌ای خود برای مظلوم نمایی و فریب افکار عمومی جهان استفاده کرد.

گلی با خواندن بیتی از اشعار حافظ «از کران تا به کران لشکر ظلم است ولی از ازل تا به ابد فرصت درویشان است» ابراز امیدواری کرد: با ایستادگی ملت فلسطین و حمایت همه جانبه جهان اسلام و ایفای نقش روشنگرانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه؛ وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفین هر چه زود تر محقق شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی همچنین برگزاری آئین بزرگداشت حافظ در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز را نشانه و نمودی از انسجام ملی توصیف کرد و حافظ، شاعر پر آوازه قرن هشتم را از پایه های هویتی و تمدنی ایرانیان دانست و بر ضرورت آشنایی عمیق نسل جوان با مفاخر و بزرگان فرهنگی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha