نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4174795
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثاری که از اول دی‌ماه سال 1401 تا 15 آذرماه سال‌جاری در رسانه‌های مجوزدار منتشر شده باشد را به این جشنواره ارسال کنند.

مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز، 20 مهرماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به ایستگاه نهم رسید، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در قالب‌ها و محورهای مختلف در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در گیلان ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را شکوفا می‌کند، افزود: اصحاب رسانه می‌توانند آثاری که از اول دی‌ماه سال 1401 تا 15 آذرماه سال‌جاری در رسانه‌های مجوزدار منتشر شده باشد را به این جشنواره ارسال کنند، هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب پنج اثر ارسال کند.

پارسا در خصوص محورهای نهمین دوره جشنواره ابوذر گفت: این جشنواره در محورهای مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه در صنعت و تولید، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امید آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جمعیت و فرزند آوری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اهمیت پرداختن محورهای بومی، تصریح کرد: گیلان و تهدیدات آبی، جمعیت و راه‌های برون‌رفت از پیری جمعیت، گردشگری و حفظ اراضی ملی، مهاجرپذیری و چالش تغییر کاربری‌های اراضی طبیعی، رسانه و چشم‌انداز زیست‌محیطی گیلان از رودخانه تا سراوان پنج محور بومی جشنواره ابوذر است.

وی با اشاره به 11 قالب نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گفت: اصحاب خبر و رسانه می‌توانند در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، تیتر، یادداشت و سرمقاله، عکس، اینفوگرافی، موشن گرافی، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha