«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سرعین برگزار شد
کد خبر: 4174768
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
هم‌زمان با روز جهانی کودک

«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سرعین برگزار شد

هم‌زمان با روز جهانی کودک برنامه «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به همت جمعیت هلال احمر شهرستان سرعین و با حضور ۴۵۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

برنامه حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، هم‌زمان با روز  جهانی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» روز گذشته، 19 مهرماه به همت جمعیت هلال احمر شهرستان سرعین و با حضور ۴۵۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: کودکان آیندگان و سرمایه‌های این مرز بوم هستند، سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش آن‌ها، پس‌اندازی برای آینده کشور به شمار می‌رود و این موضوع همت همه مسئولان را می‌طلبد که برای آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: برنامه روز جهانی کودک با هدف بالا بردن نشاط اجتماعی کودکان و آشنایی آن‌ها با وظایف سازمان‌های مختلف برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این برنامه با مشارکت فرمانداری، آموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، محیط زیست، آتش نشانی، کتابخانه‌های عمومی شهرستان و پارک نوازش حیوانات شهرستان سرعین در سالن ورزشی تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha