اعضای شورای قرآن استان کرمانشاه انتخاب شدند
کد خبر: 4174524
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

اعضای شورای قرآن استان کرمانشاه انتخاب شدند

اعضای شورای قرآن کرمانشاه توسط اساتید و نخبگان قرآنی استان انتخاب و منشور این شورا با حضور اعضاء به تصویب رسید.

اعضای شورای قرآن استان کرمانشاه انتخاب شدند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، انتخابات شورای قرآن کرمانشاه طی هفته جاری برگزار و براساس رأی اساتید و نخبگان قرآنی استان اعضای این شورا در کرمانشاه انتخاب شدند و عصر روز گذشته با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار داشتند.

در این دیدار آیت‌الله علما با تصویب منشور شورا، اظهار کرد: امروز قرآن هراسی و اسلام هراسی در دنیا قابل تأمل است.

وی افزود: امام راحل با تیزبینی و آینده‌نگری که داشتند این روز‌ها را پیش‌بینی می‌کردند و در نتیجه همان تفکرات، امروز غربی‌ها می‌دانند و اذعان دارند که جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه تمام موفقیت‌های امروز و دستاورد‌های جمهوری اسلامی به پشتیبانی قرآن و اسلام است، گفت: اهمیت مردمی‌سازی بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی و همکاری گسترده و هدفمند مجموعه نهاد‌های دولتی و غیردولتی با این شورا ضروری است تا شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در استان باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شورای قرآن باید مردمی عمل کند و مردمی بماند، اظهار کرد: نهاد‌های دولتی متولی فعالیت‌های قرآنی باید در ایجاد زیرساخت و کمک به شورای قرآن اهتمام داشته باشند.

یادآور می‌شود، در این دیدار اعضای شورای قرآن استان به ارائه گزارش مشروح از فعالیت‌های انجام شده پرداختند و بر انسجام و وحدت اعضای جامعه قرآنی به منظور نشر و توسعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) تأکید کردند.

در انتخابات انجام شده شورای قرآن استان کیوان حسینی، سعید کریمی‌خو، پیمان ترکمانه، مهدی رضایی و احسان سلیمانی به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب و معرفی شدند همچنین مریم کهریزی به عنوان عضو و رابط جامعه بانوان قرآنی استان با شورا و وحید نظریان به عنوان مشاور استاندار در امور قرآنی در جلسات حضور خواهند داشت همچنین نماینده مؤسسات قرآنی در این شورا پس از انتخاب معرفی می‌شود.

انتهای پیام
captcha