کسب رتبه‌های برتر به‌همت اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل
کد خبر: 4174492
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

کسب رتبه‌های برتر به‌همت اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: «رحمان مجرد» در جشنواره ملی «کوک چهارم» و «رضا جمالی» در سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر به عنوان اعضای هنرمند کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

رحمان مجرد و رضا جمالیبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل 18 مهرماه با اعلام این خبر گفت: «رحمان مجرد» در جشنواره ملی «کوک چهارم» و «رضا جمالی» در سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر به عنوان اعضای هنرمند کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) موفق به کسب رتبه‌های برتر شد.

آمون افزود: «رحمان مجرد» هنرمند خوش ذوق و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) موفق به کسب رتبه دوم جشنواره ملی «کوک چهارم» شد، وی همچنین تاکنون در بیش از ۲۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی «کوک چهارم» در موضوع‌های عکس، فیلم موبایلی و دوربین حرفه‌ای و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

آمون اذعان کرد: «رضا جمالی» از کارگردان برجسته استان و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) نیز در سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره برای بهترین فیلم داستانی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: فیلم «خانه اکبر» ساخته کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) به کارگردانی «رضا جمالی» نیز در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد.

آمون تاکید کرد: جشنواره عکس و فیلم روستایی و عشایری کلیبر به همت نهاد‌های فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود و سومین دوره آن نیز چهاردهم مهرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha