عملیات طوفان الاقصی مقدمه آزادی سرزمین قدس است
کد خبر: 4174285
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

عملیات طوفان الاقصی مقدمه آزادی سرزمین قدس است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: عملیات طوفان الاقصی مقدمه آزادی سرزمین قدس از دست رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست است.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، برگی زرین و مقطعی درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت و همبستگی است و به دنبال آن سبب ایجاد ترس و ناامیدی در دل‌های صهیونیست‌ها شد.

وی ادامه داد: این ناامیدی منجر می‌شود تا بسیاری از این صهیونیست‌ها که از دست جبهه مقاومت فرار کرده اند به مکان‌هایی که از آن جا آمده بودند پناه ببرند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی مقدمه آزادی سرزمین قدس از دست رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست است، افزود: ایجاد اعتماد به نفس در بین نیروهای حماس از دستاوردهای بزرگ این مهم بوده زیرا پرتاب پنج هزار موشک به مراکز  و شهرک‌های مختلف رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها قوت قلب بسیاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیری گنبد آهنین را قبول کند، تصریح کرد: طوفان الاقصی در کل تقویت کلیت جبهه مقاومت را در پی دارد.

انتهای پیام
captcha