هنرمندان با جدیت برای آرمان‌های انقلاب تلاش کنند
کد خبر: 4171984
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

هنرمندان با جدیت برای آرمان‌های انقلاب تلاش کنند

محمد کرمی با تأکید بر اینکه هنر بهترین ابزار روایتگری است، گفت: هنرمندان با جدیت در راه اعتلای اهداف و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان روز جمعه، ۷ مهرماه، در دیدار با تعدادی از مستندسازان و برنامه‌سازان استان اظهار کرد: اگر انسان در انجام کارها اراده داشته باشد، آن کار قطعاً به نتیجه خواهد رسید.
 
وی افزود: قطعاً برگزاری جلسات مستمر با هنرمندان و مجموعه‌های مرتبط با کار رسانه برای رفع مسائل و مشکلات توسط مسئولان باید انجام شود، در راستای حمایت از هنرمندان مسائل مربوط به صندوق اعتباری هنر برطرف و حمایت‌های مورد نیاز انجام خواهد شد.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و بین ملت‌ها با بیان اینکه دشمنان دائما در حال طراحی و برنامه‌ریزی علیه انقلاب اسلامی ایران هستند، به اتفاقات جنگ داخلی سوریه پرداخت و افزود: جنگ نرم تاثیر مهمی در اتفاقات جنگ سوریه و مبارزه با داعش داشت، ملت سوریه وقتی اقدامات و آسیب‌های حاصل از جنگ را مشاهده کردند وارد میدان مبارزه شدند که تاثیر بسیاری در پیروزی این کشور و غلبه بر تروریست‌ها داشت.
 
کرمی با بیان این مطلب که شهید حاج قاسم سلیمانی به فیلم‌سازان و فعالان عرصه رسانه و حوزه رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشتند، از فعالان عرصه تولیدات رسانه‌ای خواست تا با جدیت در راه اهداف و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.
انتهای پیام
captcha