26 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 4171768
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

26 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۲۶ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در لرستان رونمایی شد.

رونمایی کتاببه گزارش ایکنا از لرستان، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس طی مراسمی که پنجشنبه، ششم مهرماه در خرم‌آباد برگزار شد، از ۲۶ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و ایثار  و شهادت از نویسندگان لرستانی رونمایی شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد و محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جمعی از مدیران و هنرمندان لرستانی حضور داشتند، از تعدادی از نویسندگان لرستانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این مراسم، گفت: نگارش رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مؤثری در نهادینه کردن ارزش‌های آن دوران بین نسل جوان دارد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس، افزود: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های زمان جنگ، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس است که در این حوزه کتاب‌های متنوع بسیاری در استان چاپ شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد نیز به اهمیت نقش رهبری در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هر امتی تنها با پیروی از رهبری الهی می‌تواند قله‌ها را فتح و به پیروزی برسد.

وی افزود: یکی از امتیاز‌هایی که ما داریم وجود رهبری فرزانه و معتقد به قدرت الهی است و مردمی که در همه عرصه‌ها همواره پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد امنیت و آسایش امروز را از برکات دفاع مقدس دانست و ادامه داد: هر رزمنده و شهید یک گنجینه بی‌پایان است که با ساخت تولیدات سینمایی، انتشار کتاب‌های مختلف و خاطره‌گویی برای نسل جوان و نوجوان باید این سرمایه‌ها را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha