طرح «مردم‌یاری» ارتش در خاش اجرا شد
کد خبر: 4171712
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

طرح «مردم‌یاری» ارتش در خاش اجرا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش در جنوب سیستان‌ و بلوچستان گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به همت ارتشیان تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی و خیران، طرح «مردم‌یاری» در این شهر اجرا شد.

طرح «مردم‌یاری» ارتشبه گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خاش در جنوب استان، جلال هاشمزهی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح «مردم‌یاری» ارتش توسط تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی نزاجا در روستاهای مناطق محروم خاش اجرا شد.
 
وی افزود: ارتشیان تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی به همراه خیران و واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خاش در اقدامی بشردوستانه به یاری دانش‌آموزان نیازمند مناطق روستایی و حاشیه‌نشین شهر خاش شتافتند، در این اقدام نوع‌دوستانه کیف و لباس و نوشت افزار میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
 
امیر سرتیپ محمد غیجی، فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی نزاجا نیز افزود: طرح «مردم‌یاری» به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و هدف از اجرای آن کمک‌رسانی در حوزه سلامت به افراد بی‌بضاعت و کم‌توان مالی، غربال‌گری بهداشتی و در نهایت ارجاع برای پیگیری درمان تخصصی به مراکز درمانی شهرستان خاش است.
 
وی بیان کرد: در این طرح ۱۰۰ نفر از بیماران از ارائه خدمات درمانی بهره‌مند و توسط پزشک ویزیت و داروی رایگان به‌صورت عمومی و تخصصی دریافت کردند، پخش یک هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های کم‌برخوردار از دیگر اقدامات تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی در این طرح بود که با استقبال و رضایت‌مندی بالای اهالی اجرا شد.
انتهای پیام
captcha