برنامه‌ریزی و هویت‌بخشی به جوانان، انسجام و همدلی در بین آن‌ها ایجاد می‌کند
کد خبر: 4171684
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور:

برنامه‌ریزی و هویت‌بخشی به جوانان، انسجام و همدلی در بین آن‌ها ایجاد می‌کند

سیدهاشم حسینی المدنی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آن‌ها ایجاد می‌کند، گفت: خروجی صحیح از کار‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که در مسیر درست برنامه ریزی و حرکت کنیم.

جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، جلسه شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پنجم مهرماه با حضور سیدهاشم حسینی المدنی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد. در این مراسم حسینی المدنی با اشاره به اینکه شهر اردبیل به دلیل داشتن مفاخر ارزشمندی که از گذشته تاکنون داشته است تقدس یافته است و ما حضور خود را دراین شهر غنیمت می‌شماریم.

وی اضافه کرد: فعالیت درحوزه جوانان و انرژی گرفتن از آن‌ها کار ارزشمندی است که فرصت خادمی آن برای ما ایجاد شده و تلاش ما بر این است با فعالیت و برنامه ریزی مسنجم این قشر را در مسیر درست هدایت کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر در تمامی حوزه‌ها رنگ وبوی خدایی دارد و بی شک با تکیه بر این خدمات خیرخواهانه است که ما می‌توانیم در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هرجا هم‌افزایی در بین همکاران بیشتر بوده خروجی کار‌ها نتیجه خوبی داشته است، اذعان کرد: برای نتیجه‌گیری بهتر در تمامی حوزه‌ها نیازمند هم‌دلی بیشتر بین همکاران واعضای جوان جمعیت هلال احمر هستیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور  در ادامه به اقدام خوب سازمان جوانان در اجرای طرح قدم به قدم اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور بیش از ۵ هزار نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کشور انجام شد که به نوبه خود کار معنوی ارزشمند و بی بدیلی بود.

حسینی المدنی بیان کرد: جوانان وارسته ما در تمامی عصر‌ها تمدن‌ساز بوده‌اند و هرجا ما فراخوان دادیم و به آن‌ها نیاز داشتیم، لبیک گفتند لازم است برای این جوانان ما نیز برنامه درستی داشته باشیم چرا که اگر ما نتوانیم برنامه‌ریزی کنیم، دیگران برنامه خواهند داشت.

در ادامه حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تقدیر از حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در استان اردبیل گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۷۴۱۰ نفر عضو خواهر و برادر، ۲۲۱ کانون فعال دارد که این کانون‌ها ۲۷ کانون غنچه‌های هلال، ۱۲۹ کانون دانش آموزی، ۲۰ کانون جوانان، ۲۱ کانون دانشجویی، ۶ کانون طلاب، ۱۸ کانون روستایی می‌باشد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: هم‌چنین در حوزه جوانان ۱۰ تیم سحر با ۱۱۰ نفر و یک تیم دادرس با ۶۰ نفر در سطح استان اردبیل فعال هستند.

انتهای پیام
captcha