اردوگاه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور احیا می‌شود
کد خبر: 4171681
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

اردوگاه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور احیا می‌شود

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اردوگاه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در راستای برنامه‌های آموزشی، اردویی و تفریحی جمعیت هلال احمر احیا می‌شود.

جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، سیدهاشم حسینی المدنی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، پنجم مهرماه، در دیدار با اعضای کانون‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: رتبه‌بندی اقدامات سازمان جوانان در دستور کار قرار می‌گیرد تا با این اقدامات فعالیت‌های آن‌ها انسجام بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه در سازمان جوانان نباید ارزشگذاری اقدامات را مادی ببینیم، ادامه داد: لازم است به پاس خدمات این اعضای فعال برنامه‌های متعدد اردویی، تفریحی، ورزشی در نظر گرفته شود.

حسینی المدنی همچنین فعالیت تیم سحر را نیزاحیای زندگی افراد دانست و گفت: حضور در دوره‌های تخصصی امداد و نجات در راستای توانمندی سازی برای اعضای جوان سازمان جوانان نیز بلامانع می‌باشد. 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به احیای اردوگاه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: اعضای سازمان جوانان می‌توانند با هماهنگی استان‌ها با همدیگر از پتاسیل‌های استان‌ها به‌صورت اردو‌های تفریحی و آموزشی بهره‌مند شوند.

در ادامه حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با اشاره به پتاسیل‌های موجود در استان اردبیل خواستار برگزاری مسابقات دادرس به میزبانی استان اردبیل در سال آینده شد.

وی جوانان را سرمایه‌های معنوی کشور دانست و گفت: جمعیت هلال احمر به برکت حضور این جوانان است که همیشه در راس اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه قرار می‌گیرد و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام
captcha