دانش‌آموزان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهمی دارند
کد خبر: 4170721
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

دانش‌آموزان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهمی دارند

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و اقتصادی جنگ امروز ماست گفت: دانش‌آموزان در جنگ شناختی و مقابله با این تهاجم نقش و تکلیف بسیار سنگینی دارند.

محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امروز، اول مهر در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شاهد با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ هزار شهید در کشور تقدیم انقلاب شدند، گفت: ۷۵ درصد از شهدا زیر ۲۳ سال و از این تعداد نیز ۳۱ درصد زیر ۱۹ سال و به سن شما دانش‌آموزان نزدیک بودند.

وی ادامه داد: جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی و اقتصادی جنگ امروز ماست که در این راستا هر کدام از ما مأموریتی در این جنگ داریم که باید ایفای نقش کنیم.

حمیدی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری، بسیار هوشمندانه، فرماندهی این جنگ را بر عهده دارند که با فرماندهی ایشان قطعاً در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد یادآور شد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد کاملاً مقتدر از جایگاه ملت دفاع نموده که جای تقدیر دارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز شما دانش‌آموزان در این جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی نقش و تکلیف بسیار سنگینی دارید یادآور شد: در دوران دفاع مقدس در خصوص تسلیحات نظامی تحریم بودیم، اما به واسطه اقدامات، تلاشها و پیشرفتها، امروز در بحث صادرات تسلیحات نظامی ساخت کشورمان با تحریم روبرو هستیم.

به گفته وی دشمن با مسئله حجاب در قالب جنگ شناختی سعی در ضربه وارد کردن به کشور دارد که در این راستا در برابر بمباران اطلاعات غلط در گوشی‌های شما توسط دشمن باید مستحکم ایستاده و بجنگیم.

حمیدی با بیان اینکه ۸ ماه آینده استان سمنان استان شهدایی است، متذکر شد: برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در پیش است که باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن درس گرفتن از زندگی شهدا و ایثارگران، بیش از پیش با آنها آشنا شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه پیدا کردن مسیر درست از غلط در جنگ‌ شناختی و تهاجم‌ فرهنگی در واقع نیاز به آگاهی دارد یادآور شد: زنگ یاریگران زندگی نیز همزمان با بازگشایی مدارس و مقاومت امروز نواخته خواهد شد که در خصوص اعتیاد به مواد مخدر به ویژه در بین جوانان ما از دسیسه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی است که در این جنگ‌ شناختی و تهاجم فرهنگی توسط آنان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha