نهضت مدرسه‌سازی در البرز شتاب گرفته است
کد خبر: 4170598
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

نهضت مدرسه‌سازی در البرز شتاب گرفته است

استاندار البرز گفت: خوشبختانه امسال نهضت مدرسه‌سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد بسیاری مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش‌آموزان شدند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر که روز شنبه یکم مهرماه در هنرستان حضرت زهرا(س) با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز و جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع‌الاول، آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش‌آموزان و خانواده‌ها و معلمان تبریک گفت و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مجموعه آموزش و پرورش استان آرزو کرد.

وی با اشاره به اینکه تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود چراکه اقدامات و برنامه‌های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت، افزود: با ابلاغ طرح‌هایی ویژه، نوسازی مدارس در روند کار شهرداری‌ها قرار گرفت و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.

این مسئول بیان کرد: از سوی دیگر نهضت مدرسه‌سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش‌آموزان شدند.

استاندار البرز گفت: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت محترم سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هرکس به سهم خود برای ارتقای زیرساخت‌ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.

عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش‌آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت‌های آنها باشیم.

وی افزود: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم و تربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش آموزان افزایش می دهد.

انتهای پیام
captcha