پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170228
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

«هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی، و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی است.

هشت سال دوران دفاع مقدس، فصل مشق وحدت و مقاومت، و اوج تبلور حماسه‌های عظیم رشادت‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیر برای پاسداری و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب است.

نیروهای مسلح جان بر کف، همراه با ملت غیور ایران اسلامی، با مقاومتی ستودنی در دفاع مقدس، افسانه شکست‌‌ناپذیریِ قدرت‌های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد، و از جان خود برابر قدرت‌های مستکبر شرق و غرب گذشتند، تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین گردد.

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد، ادای تکلیف نماییم.

شروع ماه مهر و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار دانش‌آموختگان مکتب آزادگی است، که با همت بلند، و نثار جان خویش امروز زمینه رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم را فراهم نمودند.

 اگر جوانان ما در دوران دفاع مقدس، از مدرسه و دانشگاه و حوزه لباس هجرت و جهاد به تن پوشیدند و به دفاع از کشور پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می‌شود که توان علمی کشور ارتقا پیدا کند و مطمئنا دانش افزایی در همه زمینه‌ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت و استقلال و آزادی ایران اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دو صد چندان خواهد کرد.

امیدوارم در طول سال تحصیلیِ پیش رو، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز، با پیروی از آموزههای گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند و با درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت و خصوصاً شهدای استان لرستان، هفته دفاع مقدس و آغاز سال‌تحصیلی جدید را به ملت شریف ایران اسلامی، مردم شهید پرور استان لرستان، کلیه خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، آزادگان سرافراز، نیروهای مسلح، پیشکسوتان جهاد و شهادت، تبریک و تهنیت عرض  می‌نمایم.

از خداوند متعال توفیق ادامه راه نورانی حضرت امام راحل(ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای همگان خواستارم.»

انتهای پیام
captcha