یادواره شهدای سرباز گیلان در انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4170162
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

یادواره شهدای سرباز گیلان در انزلی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با اشاره به برگزاری بیش از هشت یادواره شهید در سطح شهرستان بندر انزلی گفت: یادواره سه هزار شهید سرباز استان گیلان پنجم مهرماه سال جاری با مدیریت منطقه چهارم نیروی دریایی به میزبانی شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود.

حمید جانباز، فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ حمید جانباز، فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی امروز، 29 شهریورماه در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 437 شهید شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس سال‌جاری بیش از 100 عنوان برنامه در قالب برنامه‌های فرهنگی، جهادی و تبیینی در سطح شهرستان بندر انزلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از هشت یادواره شهدا در سطح شهرستان بندر انزلی، افزود: یادواره سه هزار شهید سرباز استان گیلان با مدیریت منطقه چهارم نیروی دریایی به میزبانی شهرستان بندر انزلی در پنجم مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

جانباز از برگزاری بیش از ۳۰ نشست بصیرتی خبر داد و گفت: بحث جهاد تبیین در قالب نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود. همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته در همین هفته جمع آوری سنبل آبی در معابر شهری به صورت جهادی و بدون دریافت اعتبار از هیچ نهاد و ارگانی در دستورکار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با اشاره به ساخت ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی همچنین اکران فیلم مستند «بعد از خمینی» و فیلم «میم مثل مصطفی» در مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان انجام خواهد شد.

جانباز با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید از نسل نوجوان و جوان غافل شویم، افزود: باید فرهنگ جهاد و ایثار در بین جوانان به خوبی تبیین شود و همه افراد و مسئولین وظیفه دارند در این زمینه تلاش کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه نشر و گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا در زمینه فضای مجازی نیز حضور داشته و تولیداتی با موضوع ایثار و شهادت انجام شود، گفت: فضای مجازی می‌تواند بستر ارائه بسیاری از منابع درست و واقعی برای جوانان و نوجوانان باشد ولی نباید غافل شویم که دشمن هم از این فرصت غافل نشده و حضور بسیار چشمگیری برای استفاده از جوانان و نوجوانان برای رسیدن به اهداف خود دارد.

انتهای پیام
captcha