هجوم برای دیدن رونالدو و واکنش یک مبلغ حوزوی
کد خبر: 4169756
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

هجوم برای دیدن رونالدو و واکنش یک مبلغ حوزوی

حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری که هم‌اکنون برای شرکت در رویداد بین‌المللی صلح در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی حضور دارد، به ماجرای هواداری عجیب ایرانیان از کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم النصر و انعکاس وسیع آن در رسانه‌های خارجی واکنش نشان داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری؛ مدرس دانشگاه و مبلغ بین‌المللی که هم‌اکنون برای شرکت در رویداد بین‌المللی صلح در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی حضور دارد، به ماجرای هواداری عجیب ایرانیان از کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم النصر و انعکاس وسیع آن در رسانه‌های خارجی واکنش نشان داد.

وی در صفحه مجازی خود نوشت: «اول صبح تلویزیون را باز کردم. به زبان کره‌ای نفهمیدم چه می‌گوید ولی این عکس را نشان داد. حقیقتا به عنوان یک ایرانی، شرمم آمد که اگر دیگر مهمانان کنفرانس بپرسند، چی بگم؟»

واکنش یک مبلغ حوزوی به هواداری از رونالدو

وی در توضیح تصویر نوشت: «می‌دونم بعضی از شما از این نوشته‌ام دلخور می‌شوید اما باید حرف حق را نوشت. ما پیش از فوتبال در زمین سبز، در میدان فرهنگ بازی را باختیم. ما بیش از توپی که به گل رقیب بکنیم، گل به خودی زدیم در ارائه تصویر جهانی از فرهنگ ایران. به ما چه شده است که اینجور شدیم؟»

گفتنی است جهانگیری برای سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی صلح که با حضور بیش از 700 نفر از فعالان صلح از 118 کشور جهان در شهر سئول برگزار می‌شود، به کره جنوبی سفر کرده است و عنوان سخنرانی وی «نگاه شیعه به صلح» و «کنش صلح‌گرایانه در پیاده‌روی اربعین» است.

انتهای پیام
captcha