آغاز ثبت‌نام پاییزه مدرسه تخصصی قرآن لبیک
کد خبر: 4169378
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

آغاز ثبت‌نام پاییزه مدرسه تخصصی قرآن لبیک

ثبت‌نام مدارس نخبگانی قرآن «لبیک» با هدف نشر معارف نورانی قرآن در جامعه ویژه دختران و پسران در سنین کودکی و نوجوانی آغاز شد.

به گزارش ایکنا، مدارس نخبگانی لبیک مدارسی تحولی، در راستای تربیت نیروی انسانی انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه مقام معظم رهبری است که با هدف نشر معارف نورانی قرآن در جامعه از دختران و پسران در سنین کودکی و نوجوانی ثبت‌‎نام می‌کند.

در دوره عمومی مدرسه‌ تخصصی قرآن کریم، قرآن‌آموزان با روخوانی، روان‌خوانی و تجوید عمومی به صورت کامل آشنا شده و همچنین برخی از مفاهیم اولیه جهت ترجمه‌ لغات و درک معانی آیات را فرا می‌گیرند. همچنین در تمامی سطوح، قرآن‌آموزان تجربه‌ای از حفظ قرآن کریم را خواهند داشت.

دوره عمومی مدرسه‌ تخصصی قرآن کریم، در سه سطح و به مدت دو سال در هشت ترم ویژه پسران و دختران برپا می‌شود. سطح الف، گروه سنی ۸ تا ۹ سال، سطح ب گروه سنی ۱۰ تا ۱۴ سال و سطح ج گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال مشخص شده‌اند.

کلاس‌های آموزشی مدرسه تخصصی قرآن دو جلسه در هفته به صورت حضوری و در بازه‌ زمانی عصر برگزار می‌شود. برخی از محورهایی که در مدرسه تخصصی قرآن دنبال می‌شود. ایجاد بستر انس با قرآن کریم، آموزش روخوانی، روان‌‌خوانی و تجوید قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم کلیدی قرآنی، آشنایی با ترجمه واژگان پرکاربرد قرآن کریم و حفظ قرآن کریم است.

هزینه‌ ثبت‌نام در مدرسه تخصصی قرآن با توجه به رویکرد آن در فراگیری تعلیم و تربیت تخصصی قرآن برای تمامی اقشار جامعه، دغدغه‌مندان به حسب توان اقتصادی و نیت خیری که جهت استمرار مدرسه تخصصی قرآن و گسترش این حرکت دارند، اختیاری است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/Zzd۶tOH مراجعه کرده یا برای دریافت اطلاعات بیشتر، برای واحد پسران با شماره  ۰۹۰۳۹۶۷۶۳۵۳ و واحد دختران‌ با شماره ۰۹۱۵۵۱۲۴۵۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha