ارادت به اهل بیت(ع) را با رفتار خود نشان دهیم
کد خبر: 4169114
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
امام جمعه بجنورد:

ارادت به اهل بیت(ع) را با رفتار خود نشان دهیم

حجت‌الاسلام رضا نوری با بیان اینکه ارادت و علاقه‌مندی به اهل بیت(ع) را با عمل و رفتار خود نشان دهیم گفت: صحبت از ارادت به تنهایی کفایت نمی‌کند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز، ۲۴ شهریور در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به سالروز شهادت امام رضا(ع) و اینکه ایشان درس‌های زیادی برای ما به یادگار گذاشت که یکی از این درس‌ها عزاداری محرم است، گفت: باید با عمل و رفتار خود نشان دهیم که اهل بیت(ع) را دوست داریم چرا که تنها گفتن علاقه‌مندی به اهل بیت(ع) کفایت نمی‌کند.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین افزود: با هر رنگ و زبانی در خانه خود را به روی مردم باز می‌گشایند که این امر نشان دهنده علاقه‌مندی زیاد به دوست داشتن اهل بیت(ع) است چنین رفتارهایی سبب جذب بیشتر مردم از کشورهای مختلف به اسلام و دین خواهد شد.

امام جمعه بجنورد یادآور شد: دشمن قبل از فتنه ۱۴۰۱، با قصه داعش، تکفیری و سلفی‌ها می‌خواستند ایران را از بین ببرند و دنبال آن بودند تا با ایجاد داعش در سوریه و قوی کردن آن در عراق، آنان را وارد ایران کنند و این نظام را از بین ببرند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و ورود سردار شهید قاسم سلیمانی و ایجاد بسیج بین‌المللی، جلوی این نظام وحشی گرفته شد.

نوری گفت: دشمنان از آن برنامه به نتیجه نرسیدند که در سال ۱۴۰۱ فتنه‌ای دیگر و قصه زن را به وجود آوردند و سپس پشت سر این فتنه قرار گرفتند. آمریکا، منافقان، کوموله، رسانه‌های غرب وارد کار شدند و نفوذی‌های داخل نیز سر برآوردند و شروع به راه انداختن جنگ علیه ایران کردند. اما با ورود رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح و مردم و بصیرتی که مردم از رهبر انقلاب دریافت کردند، این فتنه نیز جمع شد.

انتهای پیام
captcha