تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
کد خبر: 4168336
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد

تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گفت: ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان باید با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره‌کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی، خواستار تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شد.

وی ادامه داد: ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان باید با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد و دادگستری استان نیز حمایت‌ها و پشتیبانی‌های قضایی و حقوقی لازم را از این حیث به عمل خواهد آورد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: جمع وسیعی از مردم گروه هدف سازمان تأمین اجتماعی هستند و بنابراین باید با مدیریت مناسب و حفظ سرمایه‌های موجود، هرچه بیشتر در جهت خدمت‌رسانی به آنان تلاش کرد.

خلیلی با اشاره به اهمیت تعاملات بین سازمانی در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم، افزود: باید با برگزاری جلسات مشترک و همچنین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، ارتباطات و تعاملات را جهت هماهنگی و هم‌افزایی افزایش داد.

مهدی شفیعی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح وظایف این سازمان، اظهار کرد: تعاملات خوبی بین سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه قضایی با هدف ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی وجود دارد و در این راستا معاونت اجتماعی دادگستری استان نقش ویژه‌ای داشته است.

انتهای پیام
captcha