۶۸۰ هزار دانش‌آموزش کرمانی راهی کلاس‌های درس می‌شوند
کد خبر: 4168153
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

۶۸۰ هزار دانش‌آموزش کرمانی راهی کلاس‌های درس می‌شوند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه تا ابتدای سال تحصیلی جدید ۷۲۵ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد، گفت: امسال بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدارس آماده برپایی کلاس‌های درس از اول مهرماه هستند، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از ۹۷ درصد کتاب‌های درسی به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: امسال یک‌هزار و ۵۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آموزش‌وپرورش، اظهار کرد: تا ابتدای سال تحصیلی جدید ۷۲۵ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد که پروژه آموزشی ۴۱ کلاسه سردار شهید سلیمانی به‌عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور تا ابتدای مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه اول مهرماه روز جمعه است و روز شنبه یکم مهرماه مدارس استان پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود، گفت: برای شروع سال تحصیلی جدید هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مدارس استان به‌طور کامل آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

انتهای پیام
captcha