برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان «جهاد و مقاومت» در یاسوج
کد خبر: 4167925
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان «جهاد و مقاومت» در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان «جهاد و مقاومت» ساعت 8 صبح چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه در یاسوج خبر داد.

سلمان خواست‌خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سلمان خواست‌خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 18 شهریورماه در دیدار با امام جمعه یاسوج از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت ساعت 8 صبح چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان به مناسبت هفته دفاع مقدس با دعوت از همه اقشار فعال در دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج خبر داد.

وی تجلیل از حدود 4 هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه از اقشار مختلف، برپایی نمایشگاه‌های عکس، کتاب و غیره در دو بخش آقایان و بانوان را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور به‌‍صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فعالان و پیشکسوتان دفاع مقدس به ایراد سخنرانی می‌پردازند.امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها به‌ویژه دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در استان، برنامه‌ای درخور شأن رزمندگان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha