دو کارگاه عملی «تلاوت» و «صوت و لحن» برپا می‌شود + پوستر
کد خبر: 4167736
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
از سوی مؤسسه بشارت وحی

دو کارگاه عملی «تلاوت» و «صوت و لحن» برپا می‌شود + پوستر

دو کارگاه عملی «تکنیک‌های جذاب تلاوت» ویژه بانوان و «صوت و لحن پیشرفته» ویژه آقایان، از سوی مؤسسه بشارت وحی برپا می‌شود.

دو کارگاه عملی «تلاوت» و «صورت و لحن»به گزارش ایکنا، کارگاه «تکنیک‌های تلاوت جذاب» براساس آئین‌نامه مسابقات رسمی کشور ویژه بانوان، 11 و 12 مهرماه سال جاری به مدرسی فهیمه‌سادات موسوی‌نیا به دو شکل حضوری و برخط برپا می‌شود.

تدریس کارگاه عملی «آموزش صوت و لحن پیشرفته» را نیز که 13 و 14 مهرماه سال جاری برپا می‌شود، محسن یاراحمدی به عهده خواهد داشت.

مجموعه آموزشی ـ تفریحی گوهرباران ساری، میزبان برپایی این دو کارگاه که مؤسسه بشارت وحی  آنها را برپا می‌کند است و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره همراه 09397395551 تماس حاصل کنند.

سایر علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه مؤسسه در اینستاگرام به نشانی besharate_vahy می‌توانند در جریان سایر فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه قرار گیرند.

مؤسسه بشارت وحی واقع در مشهد با مدیرعاملی فهیمه‌سادات موسوی‌نیا از سال 88، برگزاری دوره‌های تخصصی از جمله تربیت مدرس و معلم قرآن و برپایی دوره‌های داوری در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده است. 

 

کارگاه «صورت و لحن» 
 کارگاه عملی «تلاوت»

انتهای پیام
captcha