مروری بر وصیت‌نامه شهید «احمد پیرزادی»
کد خبر: 4167430
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

مروری بر وصیت‌نامه شهید «احمد پیرزادی»

شهید احمد پیرزادی در وصیت‌نامه خود نوشته است: من از شما اقوام و خواهران و برادران می‌خواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید.

وصیت‌نامه شهیدبه گزارش ایکنا از لرستان، شهید احمد پیرزادی در یکم فروردین‌ماه سال 44 در بروجرد از پدری به ‌نام «حسن‌رضا» و مادری به ‌نام «عذرا» متولد شد و تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داد و در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.
 
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید احمد پیرزادی می‌خوانیم: «ای اقوام عزیز، من از شما می‌خواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید.
 
پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید. باید تا جایی‌ که خون در رگ‌هایتان جاری است انقلاب اسلامی را به کشورهای سراسر جهان صادر نمایید. همیشه با یاد امام عزیز باشید. در شب‎ها و روزها بعد از نماز دعا کنید که کفر در سراسر جهان نابود و اسلام سرافراز گردد.
 
خدا به آنان که از جان و مال خود دریغ ندارند بهشت و سعادت جاودان می‌دهد همانان که در راه خدا مبارزه می‌کنند و می‌کشند و کشته می‌شوند. این وعده درستی است که در تورات و انجیل و قرآن به مردم فداکار داده شده است و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است.
 
با سلام و درود بیکران به رهبر کبیر انقلاب، خمینی بت‌شکن، از پدر پیر و مادر پیرم خواهشمندم که مرا در این طول عمری که کردم حلال کرده باشید و باری پدر و مادر عزیز، شما باید افتخار کنید که همچنین فرزندی پروریده‌اید و تا این سن رسیده و در راه خدا کشته شده است.
 
پدر، از مرگ من شما هیچ ناراحت نباشید که خدا با صابرین است و بعد از من برادرانم را به دانشگاه همیشگی یعنی جبهه جنگ چه در ایران یا در خارج فرق نمی‎کند به یاری اسلام روانه سازید، من از برادران هم‌سن خودم تقاضا می‌کنم که جبهه‌ها را خالی نگذراند.
 
ای اقوام عزیز، من از شما می‌خواهم که با ایثار و فداکاری خودتان در راه انقلاب اسلامی خود و با حضور پیدا کردن خود در جبهه، انتقام خون ما را از کفار بگیرید. پیام من به برادران هسته مقاومت این است که هرگز سنگر همیشگی خود یعنی مسجد را خالی نگذارید. این شما هستید که بعد از ما مشت محکمی به دهان آمریکای جهانخوار می‌‎زنید و پوزه دشمن را بر زمین می‌مالید.
 
باری، شما باید تا جایی‌که خون در رگ‌هایتان جاری است انقلاب اسلامی را به کشورهای سراسر جهان صادر نمایید و باری، امت شهیدپرور! شما همیشه به یاد امام باشید امام را دعا کنید. رو به سوی جبهه‌ها کنید و در شب‎ها و روزها بعد از نماز دعا کنید که کفر در سراسر جهان نابود و اسلام سرافراز گردد.»
انتهای پیام
captcha