اربعین زمینه‌ساز تقویت جبهه اسلامی برای ظهور ولی عصر(عج) است
کد خبر: 4166725
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

اربعین زمینه‌ساز تقویت جبهه اسلامی برای ظهور ولی عصر(عج) است

معاون فرهنگی، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اربعین قرارگاه جهانی احساس، همدلی و گذشت و صبر و استقامت است، گفت: انقلاب ما با تأسی از قیام سیدالشهدا ایجاد شده و عصاره و عمود خیمه انقلاب براساس نظام‌ واره سیدالشهدا ترسیم شده که مسیر آن جهانی شدن تقویت جبهه اسلامی و تمدن‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: اربعین یک قیام تمدنی و جامعه‌ساز بوده و ویژگی‌های این قیام جهانی با محوریت مکتب سیدالشهدا امروز در حال اتفاق افتادن است.

معاون فرهنگی، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه احیای اسلام ناب و اجتماع قلوب در هم عهدی با امام مهمترین شرط ظهور امام عصر(عج) دانست و ادامه داد: پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا اعلام آمادگی بر استکبارستیزی جهانیان بوده، لذا مردم ما استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را از مکتب سیدالشهدا آموختند.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه فرهنگ سیدالشهدا جلوه‌ای از میدان جهانی درس نشر و عبارت‌های عاشورایی است، افزود: اربعین قرارگاه جهانی احساس، همدلی و گذشت و صبر و استقامت است، لذا انقلاب ما با تأسی از قیام سیدالشهدا ایجاد شده و عصاره و عمود خیمه انقلاب براساس نظام‌ واره سیدالشهدا ترسیم شده که مسیر آن جهانی شدن تقویت جبهه اسلامی و تمدن‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: هرکسی که تلاش می‌کند در این مسیر قدم بردارد در راستای تعظیم و تکریم عاشورا قدم برداشته، لذا اربعین حسینی سیدالشهدا مشق ایستادگی و مقاومت و حق‌گرایی و عدالت خواهی و ایثار و هدایت مداری و هم‌عهدی با امام زمان (عج) است.

معاون فرهنگی، تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در استان گلستان به همت تشکل‌های دینی و قرآنی 400 موکب برپا شده است، گفت: رزمایش محله اربعین در سطح استان، برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی در 19 نقطه استان، برگزاری نشست‌ها و سخنرانی‌ها با عنوان اربعین، برگزاری مسابقات فرهنگی و ختم قرآن از جمله برنامه‌های این استان در ایام اربعین خواهد بود.

انتهای پیام
captcha