دیدار و هم‌نشینی استاندار اردبیل با ۳ خانواده بی‌بضاعت
کد خبر: 4166700
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
به مناسبت هفته دولت؛

دیدار و هم‌نشینی استاندار اردبیل با ۳ خانواده بی‌بضاعت

استاندار اردبیل به مناسبت هفته دولت با سه خانوار تحت حمایت کمیته امداد دیدار و از نزدیک با مشکلات اساسی آن‌ها آشنا شده و در خصوص رفع بخشی از مسائل آن‌ها قول مساعد داد.

دیدار استاندار اردبیل با خانواده تحت پوشش کمیته امدادبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۱ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت با سه خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل دیدار کرد و در جریان روند رسیدگی به مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی در این دیدارها، پس از استماع مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل، دستورات لازم برای رسیدگی به نیاز‌های اساسی آن‌ها را صادر کرد.

عاملی با اشاره به ضرورت دیدار و دلجویی از اقشار آسیب‌پذیر، بیان کرد: هم‌نشینی با خانوار‌های نیازمند موجب زمینه‌سازی برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان همواره باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اقشار آسیب‌پذیر با مشکلات گوناگون روبه‌رو هستند که باید در این راستا هم‌افزایی‌های بسزایی صورت گیرد تا بتوانیم بخشی از گره‌های موجود در زندگی آن‌ها را برطرف کنیم.

وی با حضور در منزل ۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد که مهم‌ترین مشکل آن‌ها نبود مسکن مقاوم و مناسب است، گفت: باید تمهیدات لازم جهت تهیه منزل مناسب و مقاوم برای خانوار‌های بی‌بضاعت با عائله زیاد به کار گرفته شود.

عاملی با بیان اینکه اگر مشکل مسکن این خانوار‌ها برطرف شود، گام مهمی برای توانمندسازی آن‌ها برداشته شده است، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن فرصت مغتنمی است که خانوار‌های نیازمند می‌توانند از طریق آن صاحب خانه شوند و باید در این خصوص به مددجویان کمک بیشتری شود.

استاندار اردبیل به کمک‌های کمیته امداد استان برای دستگیری از فقرا و محرومان جامعه اشاره کرد و افزود: رفع مشکل مسکن نیازمندان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد که کمیته امداد در این عرصه وظیفه خطیری را بر عهده دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خیران در توجه به امور محرومان، بر لزوم تلاش و مشارکت همگانی در جهت ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه تاکید کرد.

شایسته ذکر است: استاندار اردبیل در این دیدار‌ها پس از بازدید از منازل مددجویی و همنشینی با اعضای خانواده در خصوص رفع مشکلات اساسی و تهیه لوازم خانگی ضروری برای آن‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام
captcha