امدادرسانی به ۴۱ نفر از حادثه‌دیدگان سیل در مشگین‌شهر
کد خبر: 4166348
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

امدادرسانی به ۴۱ نفر از حادثه‌دیدگان سیل در مشگین‌شهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در روستا‌های شهرستان مشگین شهر خبر داد.

حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۱۰ شهریور با اعلام این خبر افزود: براساس گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در برخی از روستا‌های شهرستان مشگین شهر (کوجنق، جب درق و خان کندی)، تیم اعزامی جمعیت هلال احمر با ۲۲ نفر نیروی عملیاتی متشکل از ۲ تیم جاده، ۲ تیم سیلاب و ۲ تیم ارزیاب با استفاده از ۴ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

این مسئول با اشاره به خسارات‌های ارزیابی شده این سیل خاطرنشان کرد: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به ۹ خانوار و ۴۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و ۱۵ باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از ۶ موتور پمپ و لجن کش به به افراد حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در محل حادثه و در بین افراد آسیب دیده منطقه اقلامی مانند: ۳ دستگاه چادر امدادی، ۳۲ تخته پتو، ۶ تخته موکت، ۳ شعله والور، ۳ ست ظروف و ۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع کردند.

قویدل از هموطنان خواست، در صورت وقوع حوادث می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha