سه‌گانه ارتش، مردم و مقاومت حامی لبنان است
کد خبر: 4165867
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
تجمع علماء المسلمین لبنان:

سه‌گانه ارتش، مردم و مقاومت حامی لبنان است

تجمع علماء المسلمین لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت لبنان بر تروریست‌های تکفیری، بر نقش ارتش و مقاومت اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، تجمع علماء المسلمین لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی بر تروریست‌های تکفیری اعلام کرد: لبنان ثابت کرده است که قوی است و می‌تواند خود را در برابر نقشه‌های خارجی و توطئه‌های بین‌المللی حفظ کند و ثابت شده است که سه‌گانه ارتش، مقاومت و ملت حامی کشور است و در آینده هم از آن حمایت و حفاظت خواهد کرد.

در این بیانیه با تأکید بر نقش مقاومت اسلامی و ارتش لبنان در برابر توطئه‌های دشمنان، تصریح شده است که مقاومت باعث شده است تا لبنان از طمع‌ورزی دشمن صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا دور بماند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به تحولات داخلی لبنان، انتخاب هرچه سریع‌تر رئیس جمهور و انتظار نکشیدن از قدرت‌های خارجی برای دخالت و حل و فصل این موضوع درخواست شده است.

علماء المسلمین لبنان تأکید کرده است که برای این منظور باید گفت‌وگویی مثبت بین تمام گروه‌های سیاسی لبنانی انجام شود تا در نتیجه آن رئیس جمهوری انتخاب شود که حامی و حافظ دستاوردهای مقاومت و ارتش لبنان باشد و ضمن کسب حمایت مردم، از نهادهای قانونی کشور هم حفاظت کند.

انتهای پیام
captcha