اعزام دانشجویان کهگیلویه‌وبویراحمد به پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 4165751
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

اعزام دانشجویان کهگیلویه‌وبویراحمد به پیاده‌روی اربعین حسینی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه‌وبویراحمد از اعزام ۳۶۰ دانشجوی زائراولی این استان به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان، سعادت صالحی‌نیا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ششم شهریورماه در جریان اعزام کاروان‌های دانشجویی به اربعین حسینی، گفت: ۳۶۰ دانشجو شامل ۱۸۰ دانشجوی دختر و ۱۸۰ دانشجوی پسر از دانشگاه‌های سراسر استان به‌عنوان اولین کاروان دانشجویی مستقل اربعین استان به مدت یک هفته در همایش پیاده‌روی اربعین شرکت خواهند کرد و در نجف و کربلا نیز حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: دانشجویان بر این باورند که مبارزه همچنان ادامه دارد و باید در جبهه حسین بن علی(ع) باشند که الحمدالله دانشجویان ولایت‌مدار استان استقبال خیلی خوبی از بزرگ‌ترین کاروان دانشجویی اربعین داشتند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که این راهپیمایی دانشجویی بزرگ‌ترین کار تشکیلاتی و مهارتی است و گسترده‌ترین عملیات فرهنگی در سطح استان در این ایام همین است.

صالحی‌نیا گفت: از همه دانشگاهیان و مراکز عالی استان که با درک متعالی از اهمیت این برنامه فرهنگی و معنوی نهایت مشارکت و همکاری را داشتند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha