اربعین حسینی یک فرصت ارزشمند برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4165392
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

اربعین حسینی یک فرصت ارزشمند برای جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اربعین حسینی یک فرصت ارزشمند و حائزاهمیت است که می‌توان درراستای جهاد تبیین گام‌های بلندی برداشت.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی امروز 5 شهریور در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اربعین که در ارومیه برگزار شد، گفت: یکی از سنت‌های حسنه که چندین سال است با محوریت ایران اسلامی آغاز شده است، پیاده‌روی اربعین حسینی است.

وی ضمن اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی به طور کلی این ایام  یک فرصت ارزشمند برای جهاد تبیین نیز به شمار می‌رود گفت: پس لازم است در این راستا اقدامات عملی انجام شده و گام‌های بلندی برداشته شود.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: خوشبختانه ملت بزرگ ایران اسلامی این سال‌ها مراسمات مرتبط با عزاداری سید و سالار شهیدان را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌کنند، پس این ایام یک فرصت ارزشمند برای بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی‌بخشی است که باید حداکثر بهره را برد.

وی حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ اربعین حسینی را نشان از عشق به ولایت و امامت محبان خاندان ائمه اطهار علیهم السلام دانست، گفت: اجتماع عظیم اربعین توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را خنثی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه، هیچ نهضتی پایدارتر از مکتب حسینی نیست، گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت بوده و حتی شاهد هستیم از سایر ادیان توحیدی نیز شیفته ایشان هستند.

وی ولایت‌پذیری را مهم‌ترین درس نهفته در اربعین حسینی دانست،  خاطرنشان کرد:  چنانچه از ولی‌فقیه تبعیت کنیم، همچنین آموزه‌های ناب اولیای الهی را مورد توجه قرار دهیم، بدون‌تردید به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha