آزادی ۴۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل
کد خبر: 4164650
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
هم‌زمان با برگزاری ششمین همایش جامعه حسینیان دارالارشاد؛

آزادی ۴۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد و مالی در اردبیل

هم‌زمان با برگزاری ششمین همایش جامعه حسینیان دارالارشاد اردبیل با موضوع طرح هرمسجد یا هرهیئت، آزادی یک زندانی دارای محکومیت غیرعمد و مالی، زمینه آزادی ۴۰ نفر از محکو مان نیازمند جرائم غیرعمد و مالی با کمک خیرین از زندان‌های استان فرآهم شد.

حجت‌الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استانبه گزارش ایکنا از اردبیل، ششمین همایش جامعه حسینیان دارالارشاد اردبیل با موضوع طرح هرمسجد یا هرهیئت، آزادی یک زندانی دارای محکومیت غیرعمد و مالی اول شهریور ماه به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(س)، با مشارکت هیات امنای مسجد ابراهیم و هیئت جان‌نثاران حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل، با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاون رئیس کل و نائب‌رئیس ستاد دیه استان و اقشار مختلف مردمی برگزار شد. در این همایش زمینه آزادی ۴۰ نفر از محکومان نیازمند جرائم غیرعمد و مالی با کمک خیرین از زندان‌های استان فرآهم شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان از جامعه خیرین استان به لحاظ کمک به ستاد دیه استان به منظور آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم مالی و غیرعمد قدردانی نموده و تصریح کرد: مردم ولایی و حسینی(ع) اردبیل هموراه در امر خیر پیش‌قدم بوده و تاکنون موجب رهایی بسیاری از این محکومان از زندان‌های استان شدند که مسلما این امر موجب جلب رضای پرودگار متعال و خشنودی خانواده‌های زندانیان شده و سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

در این مراسم یوسف خدادادی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و نائب رئیس ستاد دیه استان گزارش عملکرد ستاد دیه استان را ارایه نمود.

انتهای پیام
captcha