ایجاد ۱۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4162845
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

ایجاد ۱۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی ۱۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه ویژه جوانان و نوجوانان در این استان خبر داد.

پایگاه اوقات فراغت تابستانه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، عین‌الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 24 مردادماه در جمع برخی کارشناسان پایگاه اوقات فراغت تابستانه در استان، با بیان اینکه عفاف و حجاب در همه اماکن ورزشی استان باید برپا شود، گفت: رعایت عفاف و حجاب در حوزه اداری و هیئت‌های استانی و شهرستانی ضروری است و متولیان امر باید به این اصل دینی توجه داشته باشند.

وی افزود: نقش ورزش در تکامل شخصیت انسان تاثیرگزار است، ضمن اینکه از سال گذشته نظارت جدی و کاملی بر اماکن ورزشی در حال انجام است و در راستای این مسئله برنامه‌های خوبی از جمله طرح شمیم کوثر با استقبال ورزشکاران استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد ساماندهی اماکن ورزشی، برپایی کارگاه‌های آموزشی و اجرای طرح جهاد تبیین در مسئله عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های این سازمان برشمرد و بیان کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام، پوششی ارزنده و از جمله برترین فعالیت‌های اجتماعی است که باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان جامعه می‌شود.

دهقان با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین نقطه‌ تمرکز دشمن موضوع حجاب است، تصریح کرد: امسال در راستای 32 محور عفاف و حجاب بیشترین نقش را ورزش و جوانان ایفا می‌کند که تلاش می‌کنیم با گسترش عفاف و حجاف در اماکن ورزشی و باشگا‌ه‌ها علاوه بر محفوظ ماندن ارزش‎‌ها، یک فضای اطمینان برای خانواده ‌ها در این رابطه ایجاد شود.

وی از برپایی 1000 پایگاه اوقات فراغت تابستانه، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی و جشنواره‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: به منظور توسعه ورزش در کهگیلویه‌وبویراحمد 110 پروژه عمرانی ورزشی امسال در استان، از محل اعتبارات استانی 30 پروژه، ملی 42 و نفت 38 پروژه در دست احداث و ساخت است و با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام
captcha