اصحاب رسانه دیده‌بان‌های جامعه هستند
کد خبر: 4161709
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

اصحاب رسانه دیده‌بان‌های جامعه هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه پیشرفت در هر جامعه دیده‌بان می‌خواهد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه دیده‌بان‌های جامعه هستند.

احمد ریواده معاون سیاسی اجتماعی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، شب گذشته، 19 مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در دانشگاه سمنان، با بیان اینکه پیشرفت در هر جامعه دیده‌بان می‌خواهد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه دیده‌بان هستند.

وی مهمترین رسالت خبرنگاری در حوزه سرمایه اجتماعی را اعتماد و امیدآفرینی در سطح جامعه برشمرد و افزود: در حوزه ایمان و امید باید تولید محتوا صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه استان سمنان در سه حوزه تصادفات جاده ای ، بحران آب و جمعیت چالش دارد اظهار کرد: موضوع جمعیت یک تهدید جدی است که باید در این خصوص فرهنگ سازی شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی سمنان متذکر شد: مهمترین رکن در عرصه خبر نیروی انسانی است که استان سمنان در زمینه فعالان فرهنگی اثرگذار در عرصه‌های مختلف ملی و استانی سرآمد سایر استانهاست.

وی ادامه داد: 100 نشریه مکتوب و 200 فعال رسانه‌ای در استان داریم که در دولت سیزدهم 34 درصد از آنها مجوز گرفته و در این راستا 25 درصد اعتبار در حوزه فرهنگ رشد داشته است.

ریواده با بیان اینکه 161 نفر تاکنون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت‌نام کرده اند گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه با بی‌طرفی در انتخابات زمینه‌های لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات را در استان فراهم نمایند.

به گفته وی؛ با همدلی، اتحاد، شفافیت و اطلاع‌رسانی درست و استفاده از ظرفیت همه گروه‌های رسانه‌ای می‌توان در جهت توسعه و تعالی استان گام برداشت.

مصطفی کواکبیان، مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز از ایجاد مجتمع رسانه‌ای بزرگ در استان خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که فی مابین اداره کل ارشاد استان و مسکن و شهرسازی صورت گرفته این مجتمع فضایی برای رسانه‌ها ایجاد می‌کند تا با اجاره‌بهای کم فعالیت رسانه‌ای خود را انجام دهند.

یادآور می شود در این آیین از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

انتهای پیام
captcha