اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار کسب و کار می‌انجامد
کد خبر: 4161418
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار کسب و کار می‌انجامد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به اهمیت توسعه بازار کسب و کار برای رونق اقتصادی گفت: اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار و کسب و کارهای مرتبط می‌انجامد.

محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امروز، 18 مردادماه گفت: از اهداف و اولویت‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اجرای عناوین نمایشگاهی است که برای نخستین بار در این سایت نمایشگاهی و در جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار و کسب و کارهای مرتبط می‌انجامد، افزود: این عناوین جدید به جذابیت نمایشگاه‌ها از نگاه مخاطب و مردم کمک می‌کند و باعث می‌شود مردم بیشتری علاقه‌مند و جذب نمایشگاه‌ها شوند.

وی ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آشپزی، تجهیزات آشپزخانه به همراه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان و قنادی در راستای اجرای این سیاست است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: در این عناوین نمایشگاهی 56 شرکت در حوزه‌های رستوران، فست فود، تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، لوازم و تجهیزات رستوران، کافی شاپ، قنادی و تجهیزات و صنعت آرد حضور دارند.

نهاوندی اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و آذربایجان شرقی در سالن‌های سرو، بهار و نرگس و در مساحت 6 هزار متری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان و  علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه، 21 مردادماه از ساعت 17 تا 22 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha