اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد
کد خبر: 4161298
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد

فرماندار مریوان با اشاره به اینکه تملک مرز باشماق یکی از کارهای بزرگ و حیاتی بود که چندین سال به طول انجامیده است، گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته با پیگیری معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار کردستان، اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد.

اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان شامگاه گذشته، ۱۷ مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: آگاهی‌بخشی در جامعه و بیان واقعیت‌های موجود رسالت اصحاب رسانه است.

وی با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی بین خبرنگاران و مسئولان افزود: اصل کار رسانه تعامل و ایجاد تعقل در مردم است، به صورتی که مردم در مورد اخبار و موضوعات مختلف به فکر واداشته شوند و دچار تلنگر شوند.

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول دو سال گذشته بیان کرد: در آن زمان مردم مریوان احساس رهاشدگی می‌کردند و باور داشتند جایی برای همدردی و بیان مشکلات و پیگیری امور وجود ندارد، اما اکنون توانستیم براین موضوع غالب شویم و این تفکر و احساس را برای مردم ایجاد کنیم که دولت در کنار مردم است.

وی با اشاره به اینکه تملک مرز باشماق یکی از کارهای بزرگ و حیاتی بود که چندین سال به طول انجامیده است، بیان کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته با پیگیری جدی معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار کردستان، اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد و کار آن به پایان رسید.

احمدی با بیان اینکه مشخص شدن پیمانکار چهار خطه کردن مسیر بهشت مصطفی تا ایران‌خودرو از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در شهر مریوان است، افزود: هفته آینده این پروژه بزرگ کلنگ زنی و آغاز خواهد شد. تمام قطعات عرشه پل گاران آماده مونتاژ هستند و روز شنبه بارگذاری خواهند شد و تا بازه زمانی یک الی دوماه آینده زیر بار خواهد رفت.

فرماندار مریوان در پایان به آمار افراد ثبت‌نام‌کننده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی مریوان سروآباد اشاره کرد و یادآور شد: با پایان مهلت پیش ثبت‌نام ۲۳  نفر موفق به ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۲۲ نفر مرد و یک نفر زن است.

انتهای پیام
captcha