۱۴ هزار پرس غذا طبخ و در بین مددجویان اردبیلی توزیع شد
کد خبر: 4161072
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
هم‌زمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)؛

۱۴ هزار پرس غذا طبخ و در بین مددجویان اردبیلی توزیع شد

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان اردبیل گفت: هم‌زمان با ایام عزاداری ماه محرم و در هفتمین روز از ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای آن حضرت، ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان شهرستان اردبیل توزیع شد.

طبخ غذابه گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش نژادجواد، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان اردبیل، 16 مردادماه با اعلام این خبر تصریح کرد: طبخ و توزیع این تعداد غذای گرم با تعامل مرکزنیکوکاری قدس و اداره منطقه دو کمیته امداد شهرستان اردبیل انجام شد تا غذای تهیه شده در بین اقشار نیازمند توزیع شود.

وی افزود: از اول ماه محرم تاکنون در قالب آشپزخانه‌های برپا شده در منطقه دو اردبیل بیش از صد‌ها پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده که در این امر مشارکت خیران و مراکزنیکوکاری را شاهد هستیم.

نژادجواد بیان کرد: پویش اطعام حسینی(ع) فرصتی ارزشمند فراهم کرده تا ما بتوانیم از ایام معنوی ماه محرم و صفر استفاده کنیم تا با جمع‌آوری نذورات مردمی، احسانات و کمک به محرومان به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو اردبیل گفت: علاوه بر تهیه، پخت و توزیع غذای گرم در این ایام، صد‌ها سبد معیشتی نیز با همراهی خیران و گروه‌های خیرخواه تهیه شده تا در بین اقشار مختلف مردم توزیع شود.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم تا با محوریت مراکزنیکوکاری در محلات مختلف، کمک‌های خیران و نیکوکاران را با هدف مساعدت به محرومان و نیازمندان جمع‌آوری کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha