رسانه‌ها پیام‌رسان مطالبات مهم جامعه به مسئولین هستند
کد خبر: 4160948
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

رسانه‌ها پیام‌رسان مطالبات مهم جامعه به مسئولین هستند

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان رسانه را پیام‌رسان مطالبات مهم جامعه به مدیران و دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: بال پرواز دستگاه‌های اجرایی، جامعه رسانه بوده و امیدواریم آن چه که روی شانه‌های این قشر سنگینی می‌کند با صحت و در عین صداقت به سر منزل مقصود رسانده شود.

ساوری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان، امروز، 15 مرداد در بازدید از خبرگزاری ایکنا گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار، جامعه رسانه را پیام‌رسان مطالبات مهم جامعه به مدیران و دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: بال پرواز دستگاه‌های اجرایی، جامعه رسانه بوده و امیدواریم آن چه که روی شانه‌های شما سنگینی می‌کند با صحت و در عین صداقت به سر منزل مقصود رسانده شود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان به ظرفیت‌های استان برای درآمدزایی و پیشرفت در حوزه برندینگ اشاره کرد و افزود: استان گلستان بیشتر از آن که استان صنعتی باشد استانی کشاورزی و گردشگری بوده، لذا درصدد هستیم با کمک جامعه رسانه و ظرفیت جهاددانشگاهی وضعیت استان را در سه حوزه گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی ارتقا دهیم.

ساوری با تاکید بر شعار «با جوانان کارها مشکل نیست» به بهره‌برداری از نیروی جوان در حل مسائل و مشکلات جامعه امری مهم دانست و تصریح کرد: نظام و سیستم اجرایی کشور با احترام به انقلابیون متمدن و پیشگامان انقلاب نیاز به احیا و جایگزینی دارد و دیوارکشی بین مردم و مسئولین سبب شکاف بین نسلی شده، لذا نسل جوان هم باید به خودباوری رسیده و با استفاده از فرهنگ گفت وگو به مطالبه‌گری حق پرداخته تا بتواند مشکلات را برطرف و اتفاقات خوبی را در سطح استان رقم بزنند.

وی جهاددانشگاهی را یک فضای آکادمیک علمی، پژوهشی دانست و گفت: یکی از نهادهای محسوسی که از اوایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی به دستان بنیانگذار انقلاب تأسیس شده، جهاد دانشگاهی بوده، لذا جهاد دانشگاهی باید محمل خوبی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و.. برای دستگاه‌های اجرایی که بستری برای رشد دارند مهیا کند.

انتهای پیام
captcha