حرکت بر مدار تبلیغ قرآنی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 4160920
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

حرکت بر مدار تبلیغ قرآنی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حرکت مؤثر و انقلابی و حرکت بر مدار تبلیغ قرآنی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در نشست با اصحاب رسانه که امروز ۱۶ مرداد برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: بدون حضور خبرنگاران شکوه عظیم برنامه‌های ملی و مذهبی و راهپیمایی‌ها انعکاس داده نخواهد شد و اگر زحمات خبرنگاران نباشد لحظات ماندگار نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: شما خبرنگاران در تبیین اهداف و آرمان‌های امام و شهدا وظیفه دارید و نیاز است که به نسل جدید اهداف امام و شهدا، زینب‌وار ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: از شهادت امام حسین(ع) در آموزه‌های دینی به عنوان جهاد اصغر نام برده می‌شود و کار بزرگی که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) انجام دادند جهاد کبیر است، بنابراین به جهاد تبیین باید با نگاه جهاد کبیر نگاه کنیم چراکه جهاد کبیر جهادی است که دشمنان را حیرت زده می‌کند.

این مسئول ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ تأسیس شده است و امسال ۴۳ سال از سالگرد تأسیس این نهاد می‌گذرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای کهن انقلاب است که به فرمان امام تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، راهبری مراسم و برنامه‌ریزی ایام‌الله از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، البته همه این موارد زمانی نقش و اهمیت خود را نشان می‌دهد که مردم نقش‌آفرینی کنند چراکه خلق حماسه را مردم انجام می‌دهند و با حضور به موقع فتنه‌ها را مهار می‌کنند.

شهسواری افزود: موقعیت شناسی و عمل به موقع است از ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، مهمترین جلوه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ۱۳۸۸ نمایان شد که توانست با فراخوان به موقع فتنه عظیم و پیچیده‌ای را خاموش کند.

وی تصریح کرد: حرکت مؤثر و انقلابی و حرکت بر مدار تبلیغ قرآنی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین اقدامات این نهاد است، همچنین حرکت در خط مستقیم، در صحنه بودن، به جای آوردن حق اقدام و عمل و حرکت بر اساس شناخت به موقع و در مسیر حق از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام
captcha