خبرنگاران، امین مردم و مسئولان هستند
کد خبر: 4160914
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

خبرنگاران، امین مردم و مسئولان هستند

شهردار مشهد گفت: خبرنگاران از یک سو به‌عنوان امین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتقال اخبار و اطلاع‌رسانی و از سوی دیگر امین مردم در انتقال بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات مردم هستند.

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهدمحمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا و تبریک این روز به خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب این رسانه به‌عنوان یکی از رسانه‌های فعال همراه با تمام حوزه‌های مدیریتی کلان استانی و شهری هستند و به نحو مناسبی اخبار را اطلاع‌رسانی می‌کنند و وارد موضوعات انتقادی منصفانه می‌شوند.

قلندر شریف، خبرنگاری را شغلی سخت، پیچیده و با مسئولیت برشمرد و افزود: خبرنگاران از یک سو به‌عنوان امین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتقال اخبار و اطلاع‌رسانی و از سوی دیگر امین مردم در انتقال بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات مردم هستند، همچنین موضوعات مدنظر مردم را به تمامی مجموعه‌های استانی و شهری منتقل می‌کنند.

وی گفت: خدمت خبرنگاران، خدمتی جهادی و ارزنده و از جمله شغل‌هایی است که ‌باید با علاقه و عشق انجام شود تا ثمره مثبتی داشته باشد. مسلماً موضوعاتی که خبرنگاران پیگیری می‌کنند، در تاریخ ثبت می‌شود و می‌ماند و مردم این زحمات را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha