حضور آگاهانه مردم در عزاداری‌های حسینی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد
کد خبر: 4160124
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

حضور آگاهانه مردم در عزاداری‌های حسینی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم با حضور گسترده و آگاهانه در ایام محرم، تاسوعا و عاشورا، توطئه و نقشه شوم ملحدان و کافران را نقش برآب کردند، گفت: امسال عزاداری امام حسین(ع) رنگ و بوی دیگری داشت و مردم با هوشیاری و دلدادگی به اهل‌بیت(ع)، توطئه دشمن را نقش برآب کردند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 13 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام(ره) برگزار شد، با تأکید بر اینکه اسلام دین کامل و آیین خداست، اظهار کرد: اسلام دستوراتی درباره نحوه تعامل با سایر غیرمسلمانان داده است و یکی از دستورات این است که در روابط با غیرمسلمانان، عادلانه و منصفانه رفتار کنیم در عین حال دل‌بسته آنان نشویم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده و آگاهانه در ایام محرم، تاسوعا و عاشورا، توطئه و نقشه شوم ملحدان و کافران را نقش برآب کردند، افزود: دشمن در چهار دهه، مردم و انقلاب اسلامی را هدف قرار داد و در آشوب‌های سال گذشته نیز رهبری را مورد حملات قرار داد که نشان می‌دهد در برابر خدا و دین خدا ایستاد‌ه‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز تمام کفر در برابر تمام توحید ایستاده است، گفت: دشمنان در ایام محرم با امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا در افتادند اما امسال عزاداری امام حسین(ع) رنگ و بوی دیگری داشت و مردم با هوشیاری و دلدادگی به اهل‌بیت(ع)، توطئه دشمن را نقش برآب کردند و این میزان آگاهی و هوشیاری مردم عاشورایی ایران قابل تقدیر است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اهانت‌ها به قرآن کریم زیر سر صهیونیست‌هاست، تیم‌های تروریستی که اخیرا دستگیر شدند قرار بود اهداف پلید خود را در مراسمات عزاداری اجرا کنند. رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم را با هدف برون رفت از وضعیت فعلی‌اش برگزار می‌کند تا بتوانند در گروه‌های مقاومت ایحاد تنش کنند اما همگان می‌دانند که روز به روز فضا بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده و به نابودی نزدیک‌تر می‌شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به خرید برنج‌های باقی مانده سال گذشته کشاورزان توسط دولت، افزود: قرار شد در واردات برنج‌های خارجی هم تدبیر شود تا برنج کشاورزان ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: نمایندگان در تصویب قانون حجاب، نگاه توحیدی داشته باشند تا بساط کشف حجاب برچیده شود در مقابل هنجارشکنی ایستادگی کرده و نهادهای ذی‌ربط از جمله دستگاه قضا نیز برخی جرایم و خطاکاران را به مردم معرفی کنید تا مردم مطلع کنند.

انتهای پیام
captcha