مقام فلسطینی: اردوگاه «عین‌ الحلوه» حامی مقاومت لبنان است
کد خبر: 4160099
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مقام فلسطینی: اردوگاه «عین‌ الحلوه» حامی مقاومت لبنان است

علی الفیصل، نایب رئیس شورای ملی فلسطین گفت: اردوگاه «عین الحلوه» لبنان ویژگی‌های بسیار خاصی دارد از جمله اینکه بزرگترین اردوگاه آوارگان فلسطینی در لبنان و کانون حمایت آوارگان فلسطینی از مقاومت لبنان است.

به گزارش ایکنا؛ علی الفیصل با شرکت در برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم تصریح کرد: تمام اتفاقاتی که در اردوگاه عین الحلوه افتاده است، به موقعیت این اردوگاه و وجود آوارگان فلسطینی در آنجا و امنیت و ثبات لبنان آسیب می‌زند.

وی اظهار کرد: اتفاقات «عین الحلوه»، مقاومت در لبنان را با توجه به احتمال وقوع درگیری با رژیم صهیونیستی به چالش می‌کشد.

نایب رئیس شورای ملی فلسطین همچنین تأکید کرد: اتفاقات عین الحلوه فقط به نفع رژیم اشغالگر و آمریکاست که قصد دارند فلسطینی‌ها را در نقاطی دوردست‌تر اسکان دهند.

وی گفت: نقشه‌های کابینه افراطی رژیم صهیونیستی در خصوص کوچ اجباری و اخراج ملت فلسطین از سرزمین خود، این ملت را دستخوش تحولات و حوادث سیاسی کرده است.

ماجد الزبده، پژوهشگر سیاسی نیز در این باره گفت: با تأملی در حوادث عین الحلوه، متوجه رازی در زمانبندی این حوادث می‌شویم.

وی نیز با شرکت در برنامه «مع الحدث» اظهار کرد: درگیری در اردوگاه عین الحلوه، با تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان و نیز تشدید فعالیت‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری و افزایش جنایات اسرائیل در استان‌های مختلف فلسطین همزمان شد.

این پژوهشگر سیاسی تأکید کرد: این حوداث فقط به نفع رژیم صهیونیستی است و ادامه آن تأثیرات فراوانی بر وحدت ملت و مقاومت فلسطین و روابط بین فلسطین و لبنان و نیز زندگی آوارگان دارد.

انتهای پیام
captcha