معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از پیرغلام و ذاکر اهل‌بیت(ع) دیدار و تجلیل کرد
کد خبر: 4160010
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از پیرغلام و ذاکر اهل‌بیت(ع) دیدار و تجلیل کرد

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و معاون فرهنگی این اداره امروز، ۱۲ مرداد با حضور در منزل کربلایی محمدعلی قدمنان از ذاکران اهل‌بیت(ع)دیدار و به پاس یک عمر نوکری آل الله(ع) از ایشان تقدیر و تجلیل کردند.

حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی تبلیغی کشور در دیدار با پیرغلام اهل بیت

به گزارش ایکنا از گلستان، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و معاون فرهنگی این اداره امروز، ۱۲ مرداد با حضور در منزل کربلایی محمدعلی قدمنان از ذاکران اهل‌بیت(ع) دیدار و به پاس یک عمر نوکری آل آلله(ع) تقدیر و تجلیل کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این محفل گفت: باید از محضر پیرغلامان برای تربیت نسل نوجوان و جوان بهترین و بیشترین استفاده را کرد و چه سعادتی بهتر از این که در دنیا انسان عمرش را در راه مکتب قرآن و اهل بیت صرف بکند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: یکی از راه‌های موفقیت و پیشرفت جوانان ما این است که از تجربیات، راهنمایی‌ها وارشادات و از داشته‌های ارزشمند پیرغلامان بهره ببرند.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: محال است کسی در راه مکتب امام حسین(ع) کوچکترین قدمی یا قلمی یا عملی بردارد و ده‌ها برابر آن را دریافت نکند.

حجت‌الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه وجود ذاکرین و پیرغلامان اهل‌بیت(ع) را مایه برکت دانست وگفت: از وظایف مجموعه‌های فرهنگی جدای از تعریف و قوانین اداری پرداختن به مسئله پیرغلامان است که اگر این پیرغلامان نبودند قطع به یقین بخش بزرگی از فرهنگ شفاهی عاشورا از دست می‌رفت.

در پایان این مراسم از مقام پیرغلام اهل‌بیت کربلایی محمدعلی قدمنان قدردانی و لوح سپاسی به وی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha