آمادگی هلال احمر عراق برای افزایش خدمات زوار اربعین
کد خبر: 4159608
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

آمادگی هلال احمر عراق برای افزایش خدمات زوار اربعین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر میسان کشور عراق : نقشه راهبردی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی با هلال احمر خوزستان تهیه شده است.

جمعیت هلال احمر

به گزارش ایکنا از خوزستان، حیدر حسین الجوادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان میسان عراق در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در اهواز بیان کرد: نقشه راهبردی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی با هلال احمر خوزستان تهیه شده است و یکی از مواردی که در این نقشه راهبردی تنظیم شده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به زائران نسبت به بیماری‌های انتقالی و ویروسی است.

وی گفت: تسهیل تردد زائران حسینی از خوزستان به کشور عراق نیز از دیگر برنامه‌های تعیین شده در این نقشه است.

الجوادی با بیان اینکه این نشست با محوریت تعامل بین هلال احمر خوزستان و استان میسان عراق صورت گرفته است، افزود: در این نشست برای هماهنگی هر چه بیشتر به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی جهت تردد از مرز شیب عراق در مرز چذابه برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان میسان عراق اظهار کرد: این‌ همکاری سال‌ها است که بین هلال احمر خوزستان و کشور عراق برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی وجود دارد.

در ادامه این دیدار وحید شعبانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: برای آماده‌سازی ماموریت‌های هلال احمر خوزستان در مراسم اربعین حسینی امسال جلسات هماهنگی خوبی بین مسئولان استان برگزار کردیم.

شعبانی ادامه داد: به منظور هماهنگی هرچه بیشتر نشست برنامه ریزی‌های مشترک بین مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان و استان میسان عراق انجام شده است.

وی تاکید کرد: خروجی این هماهنگی‌ها ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران حسینی در خاک خوزستان و عراق خواهد بود.

انتهای پیام
captcha