جلسات قرآن آسیب‌شناسی شود
کد خبر: 4159532
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

جلسات قرآن آسیب‌شناسی شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسات قرآن باید آسیب‌شناسی شود، گفت: فعالین قرآن در این جلسات نظرات شخصی خود را ارائه ندهند اگر قرآن بخواهد فراگیر شود و در زندگی‌ها حاکم شود باید در سر فصل آموزشی قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلسبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، امروز نهم مرداد ماه، در جلسه شورای فرهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان، اظهار کرد: کشور عربستان برای ظاهر قرآن اهمیت ویژه‌ای قائل است و بالاترین اهمیت را در هزینه‌کرد آن دارد.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما پایین‌ترین ردیف بودجه مربوط به دین و مذهب است، افزود: با توجه به موجی که در دنیا به شدت پیش می‌رود و دشمنان، قرآن را با هدف اسلام هراسی مورد حمله قرار می‌دهند، در کشور اسلامی ما به مسئله دین و مذهب جدی‌تر باید پرداخته‌شود و قرآن باید در سرفصل‌ها وارد شود.

فلاحی ادامه داد: وقتی دشمن به نقاط قوت مسلمین حمله می‌کند دیگران را حساس‌تر می‌کند و بیشتر به دنبال کشف حقایق دینی می‌روند بطور مثال در انفجار برج‌های دوقلو در آمریکا دونفر مسلمان شدند. 

وی با اشاره به اینکه جلسات قرآن باید آسیب‌شناسی شود، گفت: فعالین قرآن در این جلسات نظرات شخصی خود را ارائه ندهند اگر قرآن بخواهد فراگیر شود و در زندگی‌ها حاکم شود باید در سر فصل آموزشی قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha