اطعام ۱۱۸ هزار نفر از سفره‌های حسینی هلال احمر خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4159444
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

اطعام ۱۱۸ هزار نفر از سفره‌های حسینی هلال احمر خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در دهه اول محرم ۱۱۸ هزار و ۱۸۵ نیازمند در قالب سفره‌های حسینی هلال احمر استان اطعام شدند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز، 9 مردادماه در سخنانی با اشاره به عملکرد داوطلبان عاشورایی و سفره‌های حسینی جمعیت هلال احمر در دهه اول محرم بیان کرد: طرح «سفره‌های حسینی» به‌منظور کمک به نیازمندان و ترویج ارزش‌های نهضت حسینی و قیام عاشورا اجرا شد.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح ۶۸۸ سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بین نیازمندان در سطح خراسان‌جنوبی توزیع شد، افزود: ۱۱۸ هزار و ۱۸۵ نیازمند در قالب این سفره‌ها اطعام شدند. همچنین یک هزار و ۳۷ کیلوگرم گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

کاوسی حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های انسان‌دوستانه را بسیار عالی دانست و گفت: ۳۷۰ داوطلب جمعیت هلال احمر استان در برپایی سفره‌های حسینی مشارکت داشته‌اند که این نشان از همکاری و عشق ورزیدن داوطلبان به این مهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی کمک به نیازمندان را یک وظیفه دانست و افزود: فعالیت‌های داوطلبانه در جامعه سبب ایجاد روحیه و فطرت انسان‌ها بوده که خود امری بازدارنده از برخی اقدامات منفی است.

وی کمک خیران و نیکوکاران را در امر خداپسندانه و فعالیت داوطلبانه بسیار تأثیرگذار دانست و یادآور شد: رمز موفقیت جمعیت هلال احمر اعتماد مردم بوده و بدون این مهم نمی‌توان موفق عمل کرد.

انتهای پیام
captcha