مشارکت مردم با هلال احمر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 4159328
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

مشارکت مردم با هلال احمر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از مردم استان درخواست کرد برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین با هلال احمر مشارکت دارویی داشته باشند.

غلامرضا علیمحمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلامغلامرضا علیمحمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام، امروز، 9 مرداد در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: باتوجه‌ به در پیش بودن مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و به‌منظور تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز زائران و عموم مردم و ارائه خدمات درمانی در مسیر راهپیمایی، جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در نظر دارد نسبت به جمع‌آوری اقلام دارویی مازاد بر نیاز مردم استان به‌ منظور خدمت‌رسانی به زائران اقدام کند.

وی با بیان اینکه پویش «مرهم زائر 2» در همین راستا توسط جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود، اظهار کرد: از عموم مردم درخواست می‌کنیم داروهای سالم و مازاد بر مصرف خود را به شعب، خانه‌های هلال و پایگاه‌های هلال‌احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: مردم می‌توانند در قالب این طرح علاوه بر اقلام دارویی، تجهیزات پزشکی مازاد خود را نیز برای استفاده در ایام اربعین تحویل دهند یا هرگونه کمک مالی خود را نیز از طریق شماره‌حساب 99999 بانک ملی، شماره کارت 6037997544999999 یا کد دستوری #3*112* اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha