توزیع بسته‌های حمایتی در بین آسیب‌دیدگان سیل گرمی و بیله‌سوار
کد خبر: 4159171
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

توزیع بسته‌های حمایتی در بین آسیب‌دیدگان سیل گرمی و بیله‌سوار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در بین آسیب‌دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله‌سوار در ایام ماه محرم خبر داد.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از جمعیت هلال احمر، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، هشتم مردادماه، با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی از جمع‌آوری پویش سیل مهربانی توسط مردم خیر شهرستان گرمی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰۴ بسته غذایی به ارزش ریالی ۹۷۰۵۱۰۰۰۰ ریال شامل یک بسته برنج ۱۰ کیلویی، ۲ عدد روغن مایع، ۲ کیلو قند، ۲ قوطی کنسرو تن ماهی، نیم کیلو چای، ۳ بسته سویا و ۱۰ بسته ماکارونی ۵۰۰ گرمی در بین مردم آسیب دیده توزیع شد.

وی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تلاش است تا در اقدامات خیرانه نیز مانند تمامی حوادث و بلایا در کنار مردم نقش پررنگی داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم‌چنین اضافه کرد: در شهرستان بیله‌سوار نیز در قالب پویش هلال رحمت توسط خیرین، ۶۰ بن‌کارت و در مجموع به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در بین سیل‌زدگان این شهرستان توزیع شد.

قویدل ادامه داد: این جمعیت تلاش می‌کند با انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه، زمینه ترویج فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه فراهم و با حفظ کرامت انسانی به نیازمندان جامعه کمک کند.

انتهای پیام
captcha