احداث ۵ پایگاه امداد جاده‌ای در آذربایجان غربی
کد خبر: 4159046
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

احداث ۵ پایگاه امداد جاده‌ای در آذربایجان غربی

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج پایگاه امداد جاده‌ای با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، در دست اجراست.

پایگاه امداد جاده‌ایبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی حیدرزاده، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ۷ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنج پایگاه امداد جاده‌ای با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، در دست اجراست.

وی افزود: این پایگاه‌های امداد جاده‌ای در شهرهای میاندوآب، سلماس، نقده، شاهین دژ و شوط احداث می‌شود.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پایگاه امداد جاده‌ای سلماس با زیربنای ۲۱۰ مترمربع بوده و ۲۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و برای این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پایگاه امداد جاده‌ای میاندوآب نیز ۲۱۰ مترمربع زیربنا دارد و با حدود ۲۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده ۶۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و تا نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 

حیدرزاده ادامه داد: پایگاه امداد جاده‌ای مرگنلر شوط با ۲۱۰ مترمربع زیربنا و با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در دست اجراست و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای اجرای پایگاه امداد جاده ایی سلطان یعقوب نقده نیز ۵۸ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است و تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود. 

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه امداد جاده‌ای شاهین‌دژ نیز در حال برگزاری مناقصه برای پیمان سپاری و شروع عملیات اجرایی است.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه تامین و تخصیص متناسب اعتبارات لازم استانی سرعت اجرای طرح را افزایش می‌دهد، بیان کرد: هدف از راه اندازی این پایگاه های امداد جاده ایی پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای فعالیت های امدادرسانی است.

 

 

انتهای پیام
captcha