برگزاری نمایشگاه عاشورایی در مسکو
کد خبر: 4158197
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

برگزاری نمایشگاه عاشورایی در مسکو

مجموعه نفیس تصاویر عاشورایی از دیار عاشقان ابا عبدالله حسین(ع) در استان‌های شمال غربی ایران در مرکز اسلامی مسکو به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نمایشگاه با هدف معرفی و انتقال پیام‌ عاشورا و ایجاد ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر مسلمانان با یکدیگر در محوطه حسینیه مرکز اسلامی مسکو در حال برگزاری است.
مجموعه آثار داور علائی، هنرمند عکاس کشورمان با عنوان «عاشورا در آذربایجان» تا دهم ماه محرم در مرکز اسلامی مسکو ادامه دارد.
علائی، مدرس و استاد دانشگاه درباره نمایشگاه «عاشورا در آذربایجان» می‌گوید: این آثار با افتخار حاصل ۲۰ سال عکاسی ایام محرم در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و زنجان و گردآوری مجموعه نفیس تصاویر ناب عاشورایی از دیار عاشقان اباعبدالله حسین (ع) است که به دعوت و حمایت مرکز اسلامی مسکو برپا شده و امید می‌رود مورد توجه عاشقان آن حضرت و بازدیدکنندگان مسلمان شهر مسکو قرار گیرد.
شایان ذکر است، داور علائی متولد 1354 اردبیل، فارغ‌التحصیل پژوهش هنر است و در بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادهای مرتبط عکاسی شرکت داشته و نمایشگاه‌های انفرادی متعددی برگزار کرده و داور مسابقات مختلف کشوری بوده است.

انتهای پیام
captcha